Ryh­mä­lii­kun­na­noh­jaus

Ke­sä­kah­va­kuu­la tiistai-iltaisin klo 18-19 Kivinimen satamassa aal­lon­mur­ta­jal­la 

Treenaa merimaisemissa! 

Kesäkahvakuulassa opit turvalliset ja oikeat kahvakuulatekniikat ja saat tehokaan kuntoa nostavan treenin. Hiki takuu! 

Kahvakuula soveltuu monen kuntoiselle liikkujalle, mutta parhaaseen tulokseen pääset, kun sinulla on jo hieman pohjakuntoa. 

Kahvakuulailu vaikuttaa erityisesti takareisien- pakaroiden- ja alaselän lihaksiin. --- 31.8.2021 asti

Omat kahvakuula, juomapullo ja aurinkolasit mukaan!  

Satamassa tuulee miltei aina, siitä johtuen, eivät hyttyset meitä vaivaa =)
Ohjaajalta lainattavissa 2*4kg, 2*6kg, *8kg, 2*10kg ja 2*12kg kuulat. Varaa omasi what´s up:lla 040 187 5009 saman päivän tunnille ennen klo 17.
Tervetuloa mukaan!

12kg%20satamasta-me.jpg
svg+xml;base64,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
Ryh­mä­lii­kun­na­noh­jaus

Ul­kot­ree­ni tors­tai­sin klo 18.00-18.45 Kivinimen koulun takana kun­toi­lua­lu­eel­la

Tuu mukaan kuntoilemaan

Ohjelmassa mm. kehonpainotreeniä, keppijumppaa, kuntopiiri, ehdota omaa vaihtoehtoa
Tarvitset: jumppa-alustan, juomapullon ja aurinkolasit =)
Maksa mobilePayllä, liikuntaetuuksilla tai käteisellä kertamaksu 5€. Maksat vain niistä kerroista jolloin olet mukana!

Liiku omalla kuntotasollasi. Ohjaaja antaa tarvittaessa vaihtoehtoja liikkeille!

Uuvenperäntie 4, 90810 Kiviniemi
Hymyillen, hikoillen, hyvinvoiden Ässä!

1623779153139_Ulkotreeni%20Kiviniemi-me.jpg
1623147885401_Kisa%20P%20Kyykkytesti-me.jpg

Personal training

Elä­män­ta­pa-muutos

Henkilökohtaisessa valmennuksessa valmentaja ohjaa ja opastaa kokonaisvaltaisesti liikunnan, ravinnon ja levon ohjelmoinnissa tavoitteidesi mukaan. 

Treenaamme siellä missä sinä haluat: kotonasi, kuntoalueilla ulkona, kaupungin liikuntatiloissa tai mahdollisuuksien 

mukaan haluamassasi kuntokeskuksen tiloissa.


Sisältö: 

  • * Maksuton alkuhaastattelu
  • * Henkilökohtainen nousujohteisen valmennus
  • * Liikunta- ja liikkuvuusohjelmat
  • * Ravintovalmennus
  • * Harjoittelun viikkorytmitykset tavoitteiden mukaan sekä 
  • * Yhteydenpidon ja treenit viikottain.

Tervetuloa kokemaan liikunnan ja onnistumisen iloa kanssani!


Hyvinvointi koostuu liikunnasta, ravinnosta, levosta/palautumisesta ja psyykkisestä hyvinvoinnista.

Ap%20kanelipuuro%20banaanilla%20ja%20seimenill%C3%A4%20sek%C3%A4%20mansikkarahka%202-me.jpg

Ra­vin­to­val­men­nus

Virtaa päivän toi­min­to­hin

Miksi syömme, saatko tarpeeksi energiaa nyky ravinnostasi? Ravinto on hyvin tärkeä arjessa jaksamisen edellytys. Suurin osa ravinnosta saadusta energiasta käytetään pe­rus­ai­neen­vaih­dun­taan kuten lämmönsäätelyyn, suoliston toimintaan ja ruuansulatukseen,  vain pienehkö osa käytetään kuntoliikuntaan.


Ravinto on osa yhdessä liikunnan, levon/palautumisen ja psyykkisen hyvinvinvoinnin kanssa kokonaisvaltaista hyvinvointia.


Ravintovalmennuksen avulla voidaan

  • ylläpitää toimintakykyä, arjessa jaksamista ja työvireyttä
  • hidastaa lihaskatoa
  • estää painonvaihtelua
  • ehkäistä ja hidastaa sairauksia
  • edistää suolistoterveyttä
  • tukea liikunta- ja urheilusuorituksia 
  • edesauttaa palautumista sekä 
  • tukea lihaskasvua ja kiinteytymistä

Ravintovalmennus sisältää mm.

  • lähtötilanteen kartoituksen
  • tavoitteiden asettamisen
  • testit: paino/kehonkoostumus/cm-mittaukset 
  • ruokapäiväkirjojen analysoinnin ja palautteenannon
  • ruokavalion suunnittelun
  • energiantarpeen laskemisen
  • mistä saadaan ener­gia­ra­vin­toai­nei­ta: hiilihydraatteja, proteiineja ja terveellisiä rasvoja
  • ravinnon kulmakivet - ravinnon voimanportaat
  • aterioiden koostamisen
  • ruokavinkkejä
  • yhteinen kaupassa käynti
  • liikunta ja arkiaktiivisuus
  • viikkotehtävät
  • valmentajan tuen ja tsemppauksen koko valmennuksen ajan
  • yhteydenpito mitä tapahtuu What´s Up:lla ja sähköpostilla.

Valmennus perustuu suomalaisiin ravintosuosituksiin.



PH%20(2)-me.jpg

Pien­ryh­mä­val­men­nus

Pai­non­hal­lin­ta­kurs­si 18.8-1.12.2021

Kiloille kyytiä pysyvästi. Tuu mukaan elä­män­ta­pa­muu­tok­seen!


Pienryhmässä harjoitellaan 4-12 hlön ryhmässä ravinto- ja liikunta-asioita painonhallinnan tueksi valmentajan ja ryhmän tuella. Teoria valmennus. 

Edullisempi hinta, kuin yk­si­lö­val­men­nuk­ses­sa.


Painonhallinnan kurssi n.4kk (9 kertaa)

Tavoitteena on antaa

* avaimet pysyvään painonhallintaan 

*  tietoa miten koostaa terveellinen päivittäinen ruokavalio

* virtaa arjen toimintoihin

* tukea liikuntaan ja vinkkejä arkiaktiivisuuteen sekä kuntoliikuntaan

Ravintovalmennus perustuu suomalaisiin ravintosuosituksiin.


Teoriakoulutuksen sisältö: paino- ja cm-mittaukset alussa ja lopussa, ravintoluennot (8*) jossa mm. energiantarve, ener­gia­ra­vin­toai­neet (proteiinit, terveelliset hiilihydraatit ja -rasvat), ravinnon kulmakivet/voimanportaat, arkiaktiivisuus, aterioiden koostaminen ja ruokavinkkejä, viikkotehtävät sekä ryhmätuen ja valmentajan tsemppauksen. Lisäksi yhdessä kaupassa käynti. Ryhmäyhteydenpito What´s up:lla.


Kokoontumiskerrat: 18.8, 25.8, 8.9,22.9, 6.10, 20.10, 3.11, 17.11 ja 1.12.


Ilmoittaudu mukaan seija@liikuhyvassa.fi, 040 187 5009 tai what´s up:lla. Paikkoja rajoitetusti.

Aqua%20Training%203-19%20hn-me.jpg

Ryh­mä­lii­kun­na­noh­jaus

Tilaa ohjaaja tun­neil­le­si

Onko ryhmäsi vailla liikunnanohjaajaa? Kaikki ohjatut ryhmät ovat musiik­ki­lii­kun­ta­tun­te­ja, joissa kohotetaan kuntoa mukavan rytmikkään musiikin tahdissa. Jumpat ovat suunnattu aikuisille ja senioreille. Ohjausmuotoina ovat mm. 

  • kah­va­kuu­la­har­joit­te­lu
  • kun­to­sa­li­har­joit­te­lu
  • kuntojumppa
  • keppijumppa
  • gymstick-jumppa
  • vesijumppa
  • hydrobic
  • aqua training
  • vesijuoksu
  • pikkupallo jumppa
  • jättipallo jumppa
  • tuolijumppa
  • huivi-/kravattijumppa
  • stepaerobic ja intervalli step
  • kehonpainotreeni ja tehomuokkaus
  • jumppacoctail ja
  • toiminnallinen kehonhuolto

Pyydä tarjous. 

Tarjouspyyntöön liitettävä toivottu aihe, aika, paikka, mahdolliset välinetoiveet ja ohjauskertojen määrä.

pvk%20t%C3%A4tien%20varpaat-me.jpg

TYHY-/ Hy­vin­voin­ti­päi­väs­tä

Pi­ris­tys­tä päivään!

Tarvitseeko työporukkasi piristystä päivään?

Räätälöidään teidän näköinen hyvinvointipäivä!
Hyvinvointipäivässä esim. liikutaan sisällä  ja luonnossa toivomissanne liikuntamuodoissa, syödään terveellisesti  ja kuunnellaan hyvinvointiluento.


Tilaa oma päivä ryhmällesi/ yrityksellesi / yhdistyksellesi (ilmoita toivottu ajankohta, kesto, paikka, henkilömäärä ja toivottu ohjelma).

Ota yhteyttä

040 187 5009 

seija@liikuhyvassa.fi

© LiikuHyvÄssä. Kaikki oikeudet pidätetään.

Privacy Policy